2016. január 26., kedd

10 day you challenge 5. nap

Sziasztok!
Megjöttem egy nap késéssel ugyan a kihívás legújabb pontjával. Ezúttal hat helyet kell felsorolnom, és nagy örömmel válogattam, keresgéltem. Imádok utazni, főleg külföldre, ahol új helyeket fedezek fel, és ez nagyon jó.



1.   Nagy-Britannia. Egyszerűen nincsenek emberi kifejezéseim arra, mennyire imádom ezt a helyet! Nem is tudtam egyetlen országát kiválasztani, mert rajongásig szeretem valamennyit. Angliában már jártam, de sosem unom meg, visszavágyom. Gyönyörű hely, amint London utcáira léptem, úgy éreztem, hazaértem. De ugyanígy volt Canterburyben is, ahogy imádtam a Stonehenge-hez tett kirándulást is. Hatalmas vágyam eljutni Skóciába, Írországba és Walesbe is.


2.  Új-Zéland. Sajnos itt még nem jártam, viszont a Gyűrűk ura óta vágyom arra, hogy bebarangoljam a gyönyörű, zöldellő vidéket, a hatalmas hegyeket, a kristálytiszta tavak és folyók partját… És persze a filmek helyszíneit!

3.      Amerika. Voltam olyan szerencsés, hogy jártam már Amerikában, méghozzá New Yorkban. Sokan nem kedvelik ezt az országot, de nekem csodálatos élményt jelentett a dolog. Nem szeretem Budapestet például, de a New York-i forgatag teljesen magával ragadott, és az ott látott színvonal is nagyon tetszett. Visszatérnék még, de nemcsak oda, hanem meglátogatnám a Grand Canyont, elmennék Los Angelesbe, egyszóval kb. minden pontját bejárnám.
4.      Dánia. Imádom az északi országokat, Észtországban jártam már, de nagy vágyam a többi is, Dániával az élen. Koppenhága a fő cél, nagyon szeretném megnézni a kis hableány szobrát, hiszen a mese az egyik kedvencem.
5. Finnország. Finnország több éve tartozik a kedvenceim közé, mint amit nyilvánosan bevallanék. Gyönyörűnek tartom, minden vágyam eljutni bármelyik pontjára. Követendő példának tartom az országot sok szempontból, lásd tanárképzés és iskolarendszer.
6.    India. Az egzotikusabb országoktól sok esetben tartok, viszont Indiába mindig is szerettem volna eljutni. A Taj Mahal a legvonzóbb cél számomra természetesen, de ha lehetőségem lenne eljutni, akkor mindent, de mindent felfedeznék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése