2016. január 23., szombat

10 day you challenge 3. nap

Sziasztok!
A mai nap egy nem túl kellemes témával folytatom, térjünk is rá a nyolc félelemre!



1.      Félek attól, hogy egy napon felébredek, és eltelt mondjuk száz év, és a szeretteim már nincsenek, és minden megváltozott körülöttem, én pedig nem tudok beilleszkedni, nem tudom felvenni az új világ fonalát.
2.      Félek a pókoktól.
3.      Félek a természetes vizektől, amik nagyon mélyek és nem látom az aljukat.
4.      Félek attól, hogy megcsalnak.
5.      Félek attól, hogy idő előtt meghalok, mielőtt még véghez tudtam volna vinni mindent, amit akarok.
6.      Félek attól, hogy elveszítem az emlékeimet.
7.      Félek attól, hogy lebénulok, de a tudatom ép, és én nem tudok kommunikálni a külvilággal.

8.      Félek a fájdalomtól úgy általánosságban, legyen az lelki vagy fizikai. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése