2016. január 21., csütörtök

10 day you challenge 1. nap

Sziasztok!
Egyszerűen imádom a tageket és a kihívásokat, és két olyan blogon is láttam már ezt, amit szeretek olvasni, így hát úgy döntöttem, miért is ne. Elvégre ez az oldal többnyire rólam szól, remek alkalom, hogy a nyitás után érdekességekkel szolgáljak magamról. Remélem, velem tartotok, csináljátok meg ti is a kihívást!


Ten secrets, vagyis tíz titok:

1.      10 éves voltam, amikor elváltak az addig álompárnak hitt szüleim. Váratlanul ért a dolog, és valamiért annyira szégyelltem, hogy a környezetemben jóformán senkinek nem mondtam el. Fellélegeztem, amikor végül másik iskolába kerültem, ott már tiszta lappal tudtam indulni.
2.      Nagyon szeretek egy csomó olyan dalt, amit nyilvánosan vagy fejhallgató nélkül sosem hallgatnék meg. Néha eljön a pillanat, amikor tébolyultan táncikálok rájuk itthon, de az biztos, hogy a kedvemet maximálisan feldobják.
3.      Jó pár könyvet írok, és feltett szándékom kiadni őket. Ez a környezetem nagy része számára titok, mert számtalan erotikus jelenet van bennük, amiket, mondjuk, a nagymamám elé nem szívesen tárnék.
4.      Ha már könyvek: nagyon szeretném, ha a könyveimből filmadaptáció is készülne, és már színészeket is kinéztem mindegyik karakteremhez, tökéletesen él a fejemben, hogy kihez ki illene. Tudom, tudom, merészek az álmaim. De írni is könnyebb úgy számomra, ha valakit elképzelek az adott szereplőhöz.
5.      Kiskoromban valamiért bejött Balázs Pali (jesszusisten). Szerencsére hamar elmúlt.
6.      Ha egyedül vagyok itthon, akkor mindig szabadjára engedem a könnyeimet azokon a dolgokon, amiken meg szoktam hatódni. Mások előtt nem szeretek sírni, viszont eléggé érzelmes tudok lenni, úgyhogy általában ilyenkor hullajtom el a könnyeim nyolcvan százalékát, többnyire filmeken.
7.      Tudom, hogy nem egy klasszikus szépség, de nagyon tetszik nekem Adam Driver. Általában sem a klasszikus szépfiúk jönnek be, de őt valamiért nem akaródzik bevallani még a közvetlen környezetemnek sem.
8.      Sokszor történt már velem olyan, hogy első látásra negatívan ítéltem meg valakit, aztán nagyot csalódtam benne pozitívan, amiért aztán szégyelltem magam és megfogadtam, hogy többé senkit sem ítélek meg elsőre. Azután újra ez történt.
9.      Imádom a beteg karaktereket és történelmi személyeket, úgymint Hannibal Lecter, Ramsay Bolton vagy épp VIII. Henrik.

10.  Tudom, hogy már kinőttem belőle, de szeretek ifjúsági könyveket olvasni, hogy tisztában legyek a mai fiatalok könyvigényeivel, na és persze szórakoztatnak is általában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése