2016. január 22., péntek

10 day you challenge 2. nap

Sziasztok!
Folytatva a kihívást, elérkeztünk ahhoz a ponthoz, ami különösen izgalmas számomra. Kétszer kilenc pontot teljesítettem a nine loves, vagyis kilenc szerelem kategóriában.
Íme az első, vagyis a kissé poénra vett rész, a híres „szerelmeimet” hoztam.



1.      Mads Mikkelsen
2.      Hugh Dancy
3.      Colin O’Donoghue
4.      Jon Bernthal
5.      Mark Ruffalo
6.      Aidan Gillen
7.      Iwan Rheon
8.      Tom Hiddleston
9.      Michael Fassbender

De ha másfajta szerelmekre kell gondolni, kicsit komolyabban véve a kérdést, akkor íme a listám, nem sorrendben:
1.      Könyvek és olvasás. Mindenem az irodalom, mindenevő vagyok, a könyveket pedig szenvedélyesen gyűjtöm.
2.      Írás. Már egészen kiskoromban történeteket találtam ki, amikor pedig megtanultam írni, akkor már le is körmöltem azokat. Az írás tehát végigkíséri az életemet. Nagyjából tizenhárom éves korom óta írok komolyabb dolgokat, azaz most már ezer éve. Nagy vágyam, hogy egyszer olyan író legyek, akinek kiadták a könyvét.
3.      Színház. Nem véletlenül voltam az egyetemen három évig magyar és színháztörténet szakos. Szeretek színházba járni, érdekel a háttere is, imádom a kulisszajárásokat, hasonló dolgokat.
4.      Filmek és sorozatok. Nagy filmbuzi voltam mindig is, és ez mára sem változott, viszont mostanra kibővült ez a sorozatok iránti rajongással. Kikapcsolnak.
5.      Utazás. Nagyon szeretek utazni, volt is már szerencsém rengeteg idegen országban járni. Imádok új országokat, városokat bejárni, és rengeteg helyre szeretnék még visszajutni.
6.      Anglia. Ide kapcsolódik az előző ponthoz. Álomországom. Háromszor jártam, de még mindig annyi felfedezetlen, mégis vágyott pontja van, ahová el akarok jutni, hogy hihetetlen. De imádom a történelmét, az irodalmát, a királyi családot, mindent.
7.      Evés. Ezt szerintem nem kell ragozni. Nagyon szeretem a hasam, bár válogatós vagyok.
8.      Jamie Oliver. Szeretek főzni és imádom Jamie-t. A könyveit és a műsorait is. Még kiskoromban édesanyámmal szerettük meg, mikor még „pucér szakácsként” vált ismertté. Azóta is szeretjük.
9.      A párom. Ezt nem kell ragozni <3


2 megjegyzés:

  1. Drágám!
    Nem jutok szóhoz, mélyen megrendített, és kicsit talán összetörte a lelki világomat, hogy Tom "megkelldugnodolyanszexivagyokesolyanjoaseggem" Hiddleston, csak a nyolcadik helyen van! :(
    De azert imadlak!:3
    Puszi;
    Ariana <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      De édes vagy, már megijedtem, hogy mivel törtelek össze :D
      Nem sorrendben írtam a cicákat, Tom még mindig előkelő helyet foglal el a szívemben, és ez így is marad.
      puszik <3

      Törlés