2016. január 19., kedd

Lyanna 2016-os könyvkihívása

Sziasztok!
Imádom a különféle könyvkihívásokat (itt az egyik idei, Barby még könyveket is ajánl!), ezért úgy döntöttem, én is írok egyet. Valószínűleg nem ez a legeredetibb kihívás a világtörténelemben, de nem is erre törekedtem. Úgy gondoltam, hogy ezúttal csak egy húsz tételből álló listát hozok, szerintem ennyi könyvet egy év alatt az is el tud olvasni, aki dolgozik és/vagy még iskolába jár, viszont húsz könyv már jó kis mennyiség.
Ha van kedvetek, akkor kihívásra fel! Csak arra kérlek titeket, hogyha a blogotokban feltüntetitek, akkor kérlek, mutasson egy link az én oldalamra, és tegyétek ki a képet is, amit a kihíváshoz készítettem! Igény esetén szívesen csinálok a különböző pontokhoz ajánlókat is! Sok sikert, jó olvasást! Írjatok kommentet, ha úgy gondoljátok, belevágtok, nagyon kíváncsi lennék a könyveitekre!



Egy könyv…
1.      amit egy nap alatt elolvastál
2.      amivel nehezen birkóztál meg
3.      amiben egy állat is szerepel
4.      amit úgy kaptál
5.      amit könyvtárból kölcsönöztél
6.      ami pozitív csalódás volt számodra
7.      ami negatív csalódás volt számodra
8.      amit magyar szerző írt
9.      amit külföldi szerző írt
10.  ami megható volt
11.  ami elgondolkodtató volt
12.  ami vicces volt
13.  amit egy barátod vagy családtagod ajánlott
14.  ami kötelező volt az iskolai évedben, de csak most szántad rá magad
15.  amiből film is készült
16.  ami Magyarországon játszódik
17.  ami napjainkban játszódik
18.  ami a múltban játszódik
19.  amiben varázslatos lények szerepelnek
20.  amit szerinted mindenkinek el kellene olvasnia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése